هدایای سازمانی

انتخاب بهترین هدیه سازمانی

blank

هدایای سازمانی به مجموعه هدیه‌هایی گفته میشه که سازمان های متنوع به کارکنانشان، مشتریانشان و گاهی به رقبا اهدا می کنند. هدیه‌های تبلیغاتی به طور معمول در مناسبت‌های خاصی مثل: نوروز، روز کارمند و شب یلدا و … مورد استفاده قرار می گیره. این نمونه هدایا شامل هدیه هایی مثل: محصولات تبلیغاتی ، بسته‌ های هدیه و هدایای اختصاصی مجموعه شما و … میشه.یکی از اهمیت های هدیه سازمانی علاوه بر اون انتقال حس خوشایند به گیرنده می تونه موجب شناخته شدن اسم برند یا شرکت شما و در نهایت جذب مشتری و درآمد بیشتره سازمان بشه. اگه قصد گسترش کسب و کارتون و دارید، حتما به هدایای سازمانی که دسته بندی های متنوعی هم دارند، دقت کنید.

 

 

اهمیت استفاده از هدایای سازمانی برای رشد کسب و کارها

استفاده از هدایای سازمانی به عنوان یک ابزار مهم برای تقویت روابط بین شما و کارکنانتان و مشتریاتان شناخته میشه. شما می تونید با استفاده از این ابزار از مشتریان ثابت و کارکنان مفیدی که دارین قدردانی کنین. در واقع شما با استفاده از هدایایی سازمانی حس رضایت بیشتری برای مشتری ایجاد می کنین. از هدیه سازمانی به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی استفاده میشه. در واقع این هدایا باعث جذب مشتری جدید و حفظ مشتری ‌های قدیمی می شن. در نهایت هدایای سازمانی می تونن به موفقیت بیشتر و بهبودی شهرت سازمان و کسب و کارتون کمک کنن. برای آشنایی با انواع هدیه‌ تبلیغاتی بهتره که در ادامه این مقاله همراه ما باشین.

این نوع هدایا باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند

در این بخش می خوایم ویژگی ‌هایی که هدایای مناسبتی باید داشته باشن را معرفی کنیم.

درج لوگو و اسم سازمان یا شرکت بر روی هدیه: در حقیقت درج لوگوی شرکت روی هدایای سازمانی موجب شناخته شدن بیشتر برند مجموعه شما میشه.

توجه به مناسبت پیش رو: همانطور که در بالا اشاره کردیم، این نمونه هدایا در مناسبت‌ های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرن. در واقع، مثل هدیه‌ یلدا باید با رسم و رسوم مخصوصی که مربوط به این شب هستش ، هماهنگی داشته باشه. به عنوان مثال دیوان حافظ،آجیل یلدا در شب یلدا به عنوان هدیه سازمانی بسیار مناسبه.

ارزشمند و ماندگار بودن هدیه: در واقع هدایای سازمانی باید ارزشمند و ماندگار باشند.

روش‌های انتخاب هدایای سازمانی

روش‌های انتخاب هدایایی که به صورت مناسبتی اهدا می‌شوند

بهتره برای انتخاب هدیه‌ سازمانی، از روش‌های که در ادامه معرفی می کنیم استفاده کنین.

تحقیق و بررسی  در مورد نیاز مشتری و کارکنان: حتما قبل از خرید هدیه مناسبتی باید در مورد سلیقه و نیاز مشتری و کارکنانتان تحقیق کنین. هدیه سازمانی بهتره که با سلیقه و نیاز مشتری ‌هاتون هماهنگی داشته باشه.

توجه به حوزه فعالیت: اگه کارکنان یا مشتری ‌هاتون در حوزه خاصی فعالیت می‌ کنن، هدیه سازمانی میتونه با توجه به زمینه فعالیت شون انتخاب بشن. به عنوان مثال اگر مشتریان شما در حوزه تکنولوژی فعالیت می ‌کنن،یکی از بهترین انتخاب برای هدیه مناسبتی، کالای دیجیتال میتونه باشه.

توجه به بودجه شرکت یا سازمان: قبل از انجام دادن هر کاری، بودجه ‌ای که شرکت برای هدایای سازمانی در نظر گرفته شده باید مورد بررسی قرار بگیره که با مشاوره با تیم سانگیفت در این بخش میتونید بهترین انتخاب ها را داشته باشد.

 

دقت به ارزش و عملکرد: اگه هدف شما اهدای پاداش و تشویقی به کارکنان با عملکرد بالاست، هدایایی که مربوط به این موضوع هستن باید انتخاب بشن، که در این راستا سانگیفت با آماده سازی پک های هدیه سازمانی متنوع انتخاب را برای شما آسانتر کرده.

انواع هدایای سازمانی

هدایای سازمانی می تونن در انواع مختلفی خریداری بشن.  به عنوان مثال انواع کالاهای تزئینی مانند: تقویم چوبی ، گلدان های تبلیغاتی، فلاسک های تبلیغاتی، انواع ست های چرم مخصوص آقایان و خانم ها، تابلوهای طراحی اختصاصی، ماگ های چاپی و … می تونن به عنوان یک هدیه سازمانی مناسب باشن.  همچنین تهیه انواع صنایع دستی مانند: فرش دستبافت، ظروف مینا کاری و مصنوعات سفالی هم به عنوان هدیه سازمانی، بسیار مناسب به نظر می رسه. شما می تونین از انواع خوراکی ‌ها به عنوان هدیه مناسبتی استفاده کنین.  به عنوان مثال تهیه آجیل، شکلات و انواع شیرینی ‌ها به عنوان هدیه مخصوص شب یلدا و عید نوروز بسیار متداول و محبوب هستن .توجه داشته باشید که درج نام برند وحک لوگو شرکت یا سازمان شما بر روی این هدایا، اهمیت زیادی برای برندینگ مجموعه شما خواهد داشت.

ارزیابی و بازخورد بهره‌گیری از هدایای سازمانی

میتونید به صورت دوره‌ ای نتیجه اهدای هدایای سازمانی باید مورد بررسی قرار بدهید. در حقیقت استفاده از این هدایا باید تاثیر زیادی در میزان شناسایی مخاطب و ایجاد حس خوب تعلق در مشتری و کارکنان شما داشته باشه. همچنین اهدا هدایای مناسبتی موجب ایجاد انگیزه مضاعف در کارکنانتان برای انجام کار با کیفیت ‌تر خواهد شد.

سفارش انواع هدایای مناسبتی

برای خرید و سفارش هدایای سازمانی، بهتره به بخش هدایای سازمانی سانگیفت مراجعه کنید تا انواع هدایا و قیمت‌ ها را به درستی مورد بررسی قرار بدهید. در صورتی که فکر کردید به مشاوره نیاز دارید، می تونین از طریق روش های ارتباطی که در وب‌ سایت درج شده، با کارشناسان سانگیفت در تماس باشید. بچه های تیم ما به صورت تمام وقت، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *